Friday 6 May 2011

Bertudunggggggggggggggggggggggggg :DD

Tudungggggg tudungg mehh sini datang kat kepala akuuu hahahahaha, kayy sekarangg macammm2 fesyen tudunggg adaaa, sukaaaa gilaa laa kann aku tengokk budak2 yg pakai tudunggg lagi2 yg style ala2 Hana Tajimaa tuu, pehhh gilaa sejuk hati wehh bila memandangnyaaa hahahahaha. Cakap pasal tudungg niee kann, kadang2 akuu rasaa macamm nak pakai sebab Admirer gilaaaa tengok budak facebook menggayakann selendang la apa laa kann kat kepala diaorg tuu, rasa macamm nak buat jugakkkkkk, tapi serious shit akuuu mmg serabutt sikittt kalau pakai tudungg nieee, takretii nak pakaii betul2 and nak menggayakann tuuu jauhh sekali laa kannn, haihhhhh apaaa bolehhh buatt, tolongg someonee ajar aku boleh tak? urrrrrrrrrrr, tapii kannn kannn, harituuu akuu ade pegi kedai tudunggg, sajee tengok2 tudunggg yg cantik2 kannnn, thenn aku amek 1 tudunggg nieee, berangann kononyaaa kat situuuu, Bila aku pakai kannnnnnnn, fuuuhhhhhhhhhhhhhhhh gila comel muka aku kan, kauu abaikann ayat tuu hahahahaha tapi betul laaa, umi aku punn macammm tak caye tu anak diaa, haa nampakkk takkkk dia punya terpegunn tu camane kann hahahahahaha, then amek gambaaaa, tapi babi apa tahhh, gambaaa nyaa dah terdelete haihhhhh fuckerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Tapi kannn, aku belum bersedia lagi laaa nakk bertdungg sebab kalau dahh bertudungg mmg sampai bebila laa kann bertudungg, yelaa kalau kita kejap bertudungg kejap free hair, apa pulakk org cakapp nanti kann, tak manis la kannn, lagi2 kita nie perempuann, kena laa jaga maruahh kita apa sume kannn, Betul tak girlsssss? haihhhh so tungguu laaa akuu betul2 bersediaaa, maybe aku pakai laa tudung pulakk k? Kita manusiaa, perlukann masa jugak kannnn untukk berubahhh, tape, Allah Lebih Mengetahuii, kay dahh, tengokk tuu mukaa diaorgg pakai tdunggggggggggggggggggg! Comel Shangaittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!



Nie antaraa girls bertudung yang aku admirerrr sgttttttttt :DDD

No comments:

Post a Comment