Sunday 22 May 2011

Mohd Alief Iqbal :DD


Haaaaaaaaaaa nak cite pasal budakkk yang ngada2 gedik nak mampus! sumpah! suka buat mukaaa, sakit hati kott hahahahahahaha, dia nak sgtt masuk dlm blog limited aku nie haaaaaa, haaa sayanggg, aku dah letakk niee haa hahahaha wekkkkk :P Tatau nak cakap apa ngok pasal youu nie haaaaa. Kay laa i cite je laa ehhh, budakk niee dia ada mental kott, sukaaa like banyak2 sumpah seh aku cakap! korang penah kene? siap full pulak noti aku dgn muka diaa, like sini like sana hahahahaha gedikkkk boleh tak kau alip? haha dah la manjaaaa, sikit2 nak merajuk, errrrr geramm jeee. Pastuu enn diaa suka menganjingg, hahahahaha shitt ahh! aku asek terkene jee kott, menganjingg jee tak abis2, bengangg laaaaaaa, youu buat lagi siap ehh! grrrrrrrrrrrr tapi dia baik kottt, baik kee????????????? entahh la, aku belum tengok lagi dia baik, yang aku nampakkk dia niee jahatt macam SETAN, kann sayang kan? kauu jahat kann SETAN? hahahahahahaha act dari mane tah kenal budak gedik nieee, tetibeeee jee sangkut kawan ngn diaa hahahahaha gila pulak tuuu, okayy ahhh kann sekepalaaa. apadahal heeeee. Alieffffffffff! i nak cakap apa lagi nie, eeeeeeeeeee tatau laaa. hahahaha kay laaa sampai sinii jee ehhhhhhh, Sayang awak Abang Like Banyak2 muahhmuahh :* kahhkahhhhh! dah laa duduk jauhhhh! errrrrrrr. kayy laa byeeeeeeeeeeee :DD

No comments:

Post a Comment