Sunday 17 April 2011

The best dayy everr with my SBJ :D

Kay who SBJ? haha adelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! serious first time aku berjaya balik dgn hati yg tenang and happy, sebab selalu asal jumpa je mesti aku buat dia moody or whatsoever la kann, tapi semalam mmg best! THANKS SBJ CAUSE MAKE MY DAY BRIGHTER YESTERDAY! haha kelakaa kannn semalam SBJ? kau asek nak buat aku ketawa and jealous je haihhh. tapi tape, aku tahu kau gurauu je, saje nak kenekann akuu, tapi tak tekene pun kan? aku kan OPEN jee, even aku merajuk je kau tak pujuk, aku je pujuk eeeeeeeeeeee  gerammmmmmmmmmm tapi tape, tu mmg cara kau, aku takesa sebab aku sayang kau wehh SBJ sengal haha. then time nak balik uhh kau cabar aku suruh jerit yg aku sayang kau kuat2 kat MK? whatttttttt theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? haha nasib baik aku pandai pujuk dia then dia takesa aku tabuat, aminnnnn dia tak marah haha kay sayang kau SBJ! muahhhhhhhhhhhhhh :*

haha nie la si SBJ gila otak biol wekkkk :PP
P/S : KAWAN JE OKAY HAIHHHHH -..-'

No comments:

Post a Comment