Tuesday 19 April 2011

DEMAM YEAHHHHHHHHH XD


Act, aku dah lama tak demam, nie pun demam sikit, tapi aku dah rasa teruk jugak la, tapi aku watlek je, biasaa laa aku manusia biasa gak mesti ada datang penyakit kan haihhhh, aku rasa macam best la jugak demam nieee, and aku jenis tak makan ubat, maksud lain, TAK RETI makan ubat, haaaaaaaaaaaa nampak tak persamaan dia kat situu hahahahaha kay untuk membe2 aku yang aku SAYANGI, thanks la care pasal aku, suruh aku makan ubat, suruh aku minum air paip tak pasal2 hahahahaha, cite pasal AIR PAIP nie, ada la sorang pakcik si tempat mengadu aku nie cakap, dia cakap 'kau tayah la makan ubat2 nie, ikot je cara aku, kau minum je AIR PAIP,' aku cakap 'kauu gilaaaaa, aku tanak hahahaha' then dia cakap 'serious do, demam tu en virus, then air paip tu banyak clorine, gunanya air paip untuk matikan kuman' hahahaha aku gelak, ACT, aku tatau la betul ke tak, aku tak berani kot nak minum AIP PAIP, so nanti aku try laa hahahahaha KAY THAT'S ALL, Marilah kita sama-sama mendemamkan diri kita, SEKIANNNNNNNN HAHA XD

p/s : JANGAN LUPA TAO WEH MINUM AIR PAIP KALAU DEMAM HAHAHA :DD

No comments:

Post a Comment