Sunday 24 April 2011

New Leather Jackets :DD

First Of all, i wanna say thanks youu very much to my second Big Big Sister named Allia Syarmila Ali for the leather jacket. I do love it so muchhhhhhhhhhhhhhhhhhh! First umi masuk bilik then cakap suruh teman angah amek bibik baruuu, time tuuu aku tenga membutaa lagii, mamai2 lagi, kene pekik je pagi2 ngn mak aku thennn tibaaa2 dia cakap, 'nah angah belikan kau jacket' SERIOUS SHIT aku terus bangunnn, mata terus segar pegi tengok jacket tuu, superbb gilaaaaaaaa, terbaik ahhh hahahahahaha happy gila dohhhh, aku pun tatau laa mimpi apa si panda uhh belikan aku jacket tuu, mahall kotttt, leather wehh, original leatherr. then try try terus berangannn apa sume hahahahaha aku terpk gak, aku nak pakai jacket nie nak kemane sehhhh -..-' biasaa laaa bp kannn, dress up lebih sikit cakap 'batu pahat je kott, perlu ke dress melebih segala tu' hahahahaha HELLOOOO WHO CARES? I love to be stylishhhhhhhhhh! camane la bp nak maju kalau macam tu je tanggapan org, kasii bukak sikitt ituu you all punya otak laa k, tahu la korg jeles kannn, tak reti nak ber-dressup, mehh sini aku ajar sikittt kasi korang pandai and celik untuk bergayaaa hahahahaha kay dah, TENGOKKK BAWAHH TUUU, TAAADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA~
Depan
belakang

Cantikkkkkkkkkkk kannnnnnnnnnnnnnnn? haha thanks ANGAH kbai <3

No comments:

Post a Comment